Zielona Wrona zapuściła korzenie we wrocławskich przestrzeniach. Firma zajmuje się aranżacją wnętrz, ogrodów oraz miejsc pracy, a także prowadzeniem warsztatów z tworzenia kompozycji roślinnych. Misją marki jest szerzenie wiedzy na temat uprawy oraz zazielenianie otoczenia, zarówno domowego, jak i publicznego. Z całą pewnością można powiedzieć, że firma ta ma zielone pojęcie!
Klient
Zielona Wrona
Rok
2018
Zakres działania
Copywriting – Logo design – Corporate design – Design opakowań
Zakres projektu
Do tego projektu od razu poczuliśmy miętę. Pracę rozpoczęliśmy od warsztatów, które przeprowadziła dla nas Sylwia, twórczyni Zielonej Wrony. Wspólnie stworzyliśmy las w słoiku, dzięki czemu dobrze poznaliśmy markę oraz jej ideę. Zainspirowani roślinnymi kompozycjami, daliśmy sobie zielone światło i przystąpiliśmy do projektowania logo.
Zaproponowaliśmy prosty sygnet, którego budowa opiera się na okręgach. Do całej identyfikacji dobrano trzy kolory: klasyczną czerń oraz dwa odcienie zieleni. Jasny, świeży zielony przywodzi na myśl młode liście, natomiast kontrastująca, głęboka zieleń kojarzy się z lasem.
Oprócz identyfikacji wizualnej opracowaliśmy dla Zielonej Wrony serię haseł, a także przygotowaliśmy materiały drukowane i opakowania. Wszystkie projekty podkreślały przyjazny charakter marki.
Zielona Wrona rozwinęła skrzydła. W nowym lokalu firmy stworzyliśmy florystyczny mural, pasujący do identyfikacji marki.
Projekt cały czas się rozrasta, zupełnie jak roślina.