MENU ZAMKNIJ

Nowe nie znaczy lepsze – w myśl tej idei powstała marka Rnew. Firma stawia na nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie, jakim jest sprzedaż sprzętu poleasingowego. Przyjazna atmosfera, partnerskie relacje oraz indywidualne podejście to podstawy budowania relacji marki z klientami, zarówno prywatnymi, jak i biznesowymi.

Klient

Rnew

Rok

2018

Zakres działania

Strategia komunikacji – Copywriting – Logo design – Corporate design – Web design

Zasililiśmy swoje baterie, żeby rozpocząć projekt od kompletnej analizy konkurencji, która pomogła nam poznać stylistykę sektora sprzętu używanego. Naładowani energią i wiedzą opracowaliśmy strategię komunikacji, dopasowaną do charakteru branży komputerowej, ale równocześnie zaplanowaliśmy działania, dzięki którym marka Rnew wyróżniła się na tle innych firm.

Big idea dla całej marki brzmi “Nasz alfabet zaczyna się od litery R”. W komunikacji kładziemy nacisk na tę właśnie literę, gdyż ma ona bogatą semantykę i znaczenie dla klienta (refurbish, recykling, remarketing, rental).

W identyfikacji wizualnej postanowiliśmy wyeksponować literę R oraz pokazać proces nadania staremu sprzętowi drugiego życia. Do projektu wybrano dwa mocno nasycone kolory – głęboki kobalt oraz energiczny pomarańcz.

Wszystkie zaprojektowanie materiały oraz przygotowane teksty i hasła były zgodne z założeniami strategii komunikacji. Spójność wizualną zapewnił opracowany przez nas key visual.

Współpracę z Rnew zwieńczyła strona internetowa, zaprojektowana zgodnie z zasadami user experience. Projekt WWW jest responsywny, a odpowiednia architektura informacji zapewnia przejrzystość.