Nowoczesność, oszczędność, ekologia – oto słowa, które najlepiej opisują markę IML. Firma ta zajmuje się importowaniem oraz sprzedażą pojazdów elektrycznych z Chin. IML nie zna podziałów wiekowych czy płciowych – marka powstała z myślą o osobach ceniących nowatorskie rozwiązania i dbających o środowisko.
Klient
IML
Rok
2018
Zakres działania
Naming – Strategia komunikacji – Copywriting – Logo design – Corporate desing – Webdesign
IML to miejsce, gdzie przyjemność spotyka się z ekologią. To tutaj przyjeżdżają nowoczesne rozwiązania.
Zakres projektu
Nasza przejażdżka z IML była długa i owocna. Po wciśnięciu przycisku START zrobiliśmy dokładny research oraz kompleksową analizę rynku. Po części analitycznej zajęliśmy się namingiem. Zatrzymaliśmy się przy nazwie IML, będącej skrótowcem od anglojęzycznego zdania “I am electric”.
W dalszym etapie naszej elektrycznej podróży skupiliśmy się na strategii komunikacji. Big idea, zawarta w haśle “Kilometry korzyści”, narzuciła klimat i tempo całemu projektowi – cała komunikacja IML bazuje na profitach płynących z zakupu skutera niespalinowego.
Kolejnym przystankiem była identyfikacja wizualna. Stworzyliśmy prosty znak, nawiązujący zarówno do symbolu ON/OFF, jak i do konstrukcji skutera. Do sygnetu dobrano obłą, lekką typografię, aby podkreślić przyjazny charakter marki.
Dla marki IML dobraliśmy trzy kolory wiodące – łagodny błękit, przygaszony pomarańcz oraz klasyczną czerń. Innymi elementami key visuala są koła i okręgi, znajdujące się w sygnecie.
W ramach projektu przygotowane zostały również materiały drukowane – ekologiczne torby oraz katalog produktowy. Oba elementy zaprojektowano w zgodzie z opracowanym wcześniej key visualem oraz strategią komunikacji.
Strona internetowa IML cechuje się przejrzystością, dzięki czemu potencjalny klient szybko odnajduje potrzebne mu informacje. Struktura sklepu została tak opracowana, aby zakup produktów był bezproblemowy i bezpieczny.